19.12.06

PORTADA REEDICIÓN: ¡VAICHE BOA!



Esta imagen es un poco más reciente, la hice en el 2004. Es la portada para la segunda edición de un libro muy divertido del escritor australiano Paul Jennings, titulado ¡Vaiche Boa!, que ha sido editado en gallego por la editorial Galaxia. Es uno de los libros más divertidos que he ilustrado, está lleno de cosas políticamente incorrectas y escatológicas que enganchan al lector y hacen que se muera de risa. Además es muy actual y muestra a los jóvenes desde un punto de vista muy realista, tanto que consigue que te identifiques con todos los distintos protagonistas de las distintas historias.

Uno de esos relatos se titula: "El esqueleto en el retrete". Y es el que escogí para ilustrar la portada, porque resumía muy bien el contenido del libro lleno de dosis de humor y terror por partes iguales.

La imagen está realizada con cerámica cozida y barnizada, cemento-cola sobre tabla y madera. Para hacerse una idea de la escala a la que trabajo comentar que los rollos de papel higiénico están realizados a partir de un tubito de plástico de un bolígrafo.

Lógicamente después de hacer la pieza, queda lo fundamental para poder reproducir la imagen... fotografiarla, normalmente hago las fotos en un estudio profesional, y trabajo con imágenes con mucha resolución para que no se pierda el detalle de las texturas.


Una imagen realizada para llamar la atención al lector y darle la información suficiente como para saber que este libro es para CAGARSE DE MIEDO... O DE RISA.

PORTADA REEDICIÓN: VAICHE BOA!

Esta imaxe é un pouco máis recente, fíxena no 2004. É a portada para a segunda edición dun libro moi divertido do escritor australiano Paul Jennings, titulado Vaiche Boa!, que foi editado en galego pola editorial Galaxia. É un dos libros máis divertidos que ilustrei, está cheo de cousas politicamente incorrectas e escatolóxicas que enganchan ao lector e fan que se morra de riso. Ademais é moi actual e mostra aos mozos a partir dun punto de vista moi realista, tanto que consegue que te identifiques con todos os distintos protagonistas das distintas historias.
Un deses relatos titúlase: "O esquelete no retrete". E é o que escollín para ilustrar a portada, porque resumía moi ben o contido do libro cheo de doses de humor e terror por partes iguais.
A imaxe está realizada con cerámica cozida e barnizada, cemento-cola sobre táboa e madeira. Para facerse unha idea da escala á que traballo, comentar que os rolos de papel hixiénico están realizados a partir dun tubiño de plástico dun bolígrafo.
Loxicamente despois de facer a peza, queda o fundamental para poder reproducir a imaxe... fotografiala, normalmente fago as fotos nun estudo profesional, e traballo con imaxes con moita resolución para que non se perda o detalle das texturas.
Unha imaxen realizada para chamar a atención ao lector e darlle a información suficiente como para saber que este libro é para CAGARSE DE MEDO... OU DE RISO.

No hay comentarios: