17.1.07

Ilustración para la revista de PARADORES



Esta ilustración la realicé hace unos tres años para dar una visión distinta (muy distinta) de un relato de Chema Heras, que realizamos por encargo para la revista PARADORES. El relato trataba sobre el Camino de Santiago, nada tenía que ver directamente con el cuento de Caperucita, pero la historia cambiaba competamente, al utilizar los iconos del cuento clásico para referirme a un personaje femenino, que huía de sus problemas haciendo el camino compostelano...

Posteriormente, un año o dos después también acompañó una versión CSI del clásico de Perrault en BDbanda nº 5.

La ilustración, está realizada sobre una tablilla de madera muy pequeña, y pirograbada. La mayor parte del dibujo está coloreado con barnices y acrílico. Para los árboles y la hierba pegué esqueletos de hojas secas, que posteriormente pinté con óleo.
El cielo está realixado con una capa de acuarela retocada y superpuesta con ordenador, y la textura del lobo, la hice relizando multitud de cortes a la madera y pintándolo luego con tinta china diluida por encima.

De las tres imágenes que realicé es la que más me interesa, sobre todo por la composición. Una Caperucita atrapada por el fin de la tierra por un lado y por los dientes afilados del lobo por otro. Creando una curiosa tensión que se contrasta con la Caperucita llena de paz y tranquilidad, que observa el mar, desde Finisterra, donde termina el mundo.

Actualmente, el original de esta ilustración se puede disfrutar en la exposición "5 años de BDbanda" que está en el Museo Verbum (Casa das Palabras) de Vigo.


Ilustración para a revista de PARADORES

Esta ilustración realiceina fai uns tres anos para dar unha visión distinta (moi distinta) dun relato de Chema Heras, que realizamos por encarga para a revista PARADORES. O relato trataba sobre o Camiño de Santiago, nada tiña que ver directamente co conto de Carapuchiña, pero a historia cambiaba competamente, ao utilizar os iconos do conto clásico para referirme a un personaxe feminino, que fuxía dos seus problemas facendo o camiño compostelán...

Posteriormente, un ano ou dous despois tamén acompañou unha versión CSI do clásico de Perrault en BDbanda nº 5.

A ilustración, está realizada sobre unha placa de madeira moi pequena, e pirograbada. A maior parte do debuxo está coloreado con vernices e acrílico. Para as árbores e a herba peguei esqueletes de follas secas, que posteriormente pintei con óleo. O ceo está feito cunha capa de acuarela retocada e superposta con ordenador, e a textura do lobo, fíxena relizando multitude de cortes á madeira e pintándoo logo con tinta chinesa diluída por riba.

Das tres imaxes que realicei esta é a que máis me interesa, sobre todo pola composición. Unha Carapuchiña atrapada polo fin da terra por un lado e polos dentes afiados do lobo por outro. Creando unha curiosa tensión que se contrasta coa Carapuchiña chea de paz e tranquilidade, que observa o mar, desde Finisterra, onde termina o mundo.

Actualmente, o orixinal desta ilustración pódese gozar na exposición "5 anos de BDbanda" que está no Museo Verbum (Casa dás Palabras) de Vigo.

8 comentarios:

CHEMA dijo...

Ola
Como todo aficionado a Bd e a ilustración en Galicia, xa coñezo o teu traballo de fai tempo, e a verdade é q é impresionante.

Tanto o estilo propio como os materiales a utilizar, como a capacidade de producción.

Esta obra en concreto eu pudena apreciar "in situ" nunha exposición q hubo na Coruña, e vista de cerca aínda se valora máis a calidade artística q atesouras.

Solo felicitarte e esperar q visites o meu blog Pravda porq eu son asiduo a este , seria estimulante q deixaras algun comentario.

Saúdos.

UPL dijo...

¡A favoritos que vas! un placer poder leerte por estos lares a menudo. Un abrazo, Kiko. Ulises.

kiko da silva dijo...

Un placer Ulises verte por mi casita.

Chema, gracias. Por certo intentei postear hoxe no teu Blog pero non fun capaz... mañá volvo a intentalo. Tes cousas interesantes.
Unha aperta kiko

rui vitorino santos dijo...

que visão fantástica do capuchinho vermelho o Perrault ia gostar desta visão...o lobo está óptimo

Jontxu dijo...

Esta ilustración ó natural gana moito, ademais todo o que sea en 3d encántame...¿porque será?.
Tes un estilo único, que fai que o nivel de ilustradores galegos suba (e eso que os hai moitos e moi bos)
Parabens.

el-ed dijo...

muy buena esta caperuza, y qué guapa la portada de dosvecesbreve de abajo!

michel dijo...

Preciosa ilustracion Kiko, aunque por la tecnica empleada debe merecer la pena verla en vivo. Me pasaré por la expo que parece mentira que aun no haya ido nunca al verbum.
Siempre es una alegría encontrar el blog de un artista de tu talla y más aún cuando es de la tierra. Un gran saludo!

Alina Chau dijo...

wonderful style!! wicked!!