24.7.07

GUÍAS DE CONVERSACIÓN EN GALLEGO



Esta es una portada y una de las postales que he hecho para unas guías de conversación realizadas por la Secretaría Xeral de Política Lingüística da Xunta de Galicia.

Realicé la portada y la contraportada. Las guías están destinadas a que los turistas aprendan palabras y frases en gallego, y las hay Galego- Inglés - Castelán // Galego - Fancés - Alemán // Galego - Euskera - Catalán.

Además creé una colección de 4 postales con palabras en gallego para los turistas. Las podeis conseguir en las Oficinas de Turismo de Galicia.


Cuando me hicieron el encargo, enseguida me gustó la idea, ya que llevaba 2 años y pico dibujando las historietas del viajero TURISTEO, en la Revista Mister K, y es un tema que me encanta... de hecho el personajillo tiene un aire al prota de Turisteo.

El diseño y maquetación de las guías es obra de la diseñadora gráfica Conchita Viñas.

GUÍAS DE CONVERSA EN GALEGO

Esta é unha portada e unha das postais que fixen para unhas guias de conversación realizadas pola Secretaría Xeral de Política Lingüística da Xunta de Galicia.

Realicei a portada e a contraportada. As guias están destinadas a que os turistas aprendan palabras e frases en galego, e hai-nas Galego- Inglés - Castelán // Galego - Fancés - Alemán // Galego - Euskera - Catalán.

Ademais creei unha colección de 4 postais con palabras en galego para os turistas. As podedes conseguir nas Oficinas de Turismo de Galicia.

Cando me fixeron o encargo, enseguida me gustou a idea, xa que levaba 2 anos e pico debuxando as historietas do viaxeiro TURISTEO, na Revista Mister K, e é un tema que me encanta... de feito o personaxe ten un ar ao prota de Turisteo.

O deseño e maquetación das guias é obra da deseñadora gráfica Conchiña Viñas.

3 comentarios:

AnnaRaven dijo...

Xenial, direille a eses seres malvados que andarán hoxe de resca pola festa de onte que me pillen as postáis antes de que desaparezan!
Por certo, Kiko, ¨mángoche¨o banner de civil war para poñelo no meu blog.
:D

iturbinho dijo...

Te he mandado una invitación para participar en el blog si quieres

UPL dijo...

Ah,. me ha recordado cuando hice el camino el año pasado... a ver si lo puedo repetir...