7.8.07

MARIO, EL BECARIO EN LA REVISTA "CAPITAL"


Hola me llamo Mario y soy becario. Después cinco años de carrera, el C.A.P y ocho putos másters, por fin he entrado como becario en una empresa. Pero las que iban a ser unas prácticas de “formación”, se han convertido en un currele gratis, sin derechos laborales y que no cotiza a la seguridad social... vamos, que soy un “puteao”.

Hoy día si no eres hijo de la Pantoja o futura reina de España, es prácticamente imposible que no acabes de becario precario. Esta serie pretende reflejar ese inevitable comienzo de nuestra vida laboral que a todos nos da vergüenza añadir en los currículos, y que viene siendo algo así como hacer la mili pero en vez de pelar patatas, tienes que traer cafés a los demás.

Así que si queréis seguir mis aventuras tomar nota: El próximo mes de Septiembre, comenzará a publicarse en la revista CAPITAL, mi nueva serie de cómic: MARIO el BECARIO. Es una serie humorística sobre la vida laboral de un becario que acaba de entrar a trabajar en una empresa.

Me ilusiona mucho poder llevar a cabo esta serie, ya que llevo meses en el paro esperando una oportunidad, aunque he de reconocer que he intentado buscarme una novia para acceder a los 2500 euros por hijo para llegara fin de mes, pero al final ha sido más fácil encontrar a curar de Becario en una empresa...

Si queréis verme sufrir y reíros de mis desgracias laborales... el 1 de septiembre en vuestro quiosco, pedir la revista CAPITAL. (¡¡Además así me asegurais el puesto de trabajo, majetes!!)

Saludetes, Mario el becario.


MARIO, O BOLSEIRO NA REVISTA "CAPITAL"

Olá chamo-me Mario e son bolseiro. Despois cinco anos de carreira, o C.A.P e oito putos másters, por fin entrei como bolseiro nunha empresa. Pero as que ian ser unhas práticas de “formación”, se converteron nun lle choie grátis, sen direitos laborais e que non cotiza á seguranza social... imos, que son un “puteao”.

Hoxe dia se non es fillo da Pantoja ou futura raíña de España, é imposíbel que non acabes de bolseiro precário. Esta série pretende reflectir ese inevitábel comezo da nosa vida laboral que a todos nos dá vergoña engadir nos currículos, e que ven sendo algo asi como facer a mili pero en vez de pelar patacas, tes que traer cafés aos demáis.

Asi que se queredes seguir a miñas aventuras tomar nota: O próximo mes de Setembro, comezará a publicar-se na revista CAPITAL, a miña nova série de cómic: MARIO o BOLSEIRO. É unha série humorística sobre a vida laboral dun bolseiro que acaba de entrar a traballar nunha empresa.

Me ilusiona moito poder levar a cabo esta série, xa que levo meses no paro esperando unha oportunidade, ainda que hei de recoñecer que tentei buscar-me unha noiva para acceder aos 2500 euros por fillo para chegase fin de mes, pero ao final foi mais fácil atopar a curar de Bolseiro nunha empresa...

Se queredes ver-me sofrer e rir-vos das miñas desgrazas laborais... o 1 de setembro no voso quiosco, pedir a revista CAPITAL. (¡¡Ademais asi me asegurades o posto de traballo, majetes!!)

Saludetes, Mario o bolseiro.

5 comentarios:

An dijo...

hahahaha, e o que me tiñas comentado non si...Tenche unha pinta boisima. Noraboa. a min complicouseme un chisco a psoriasis, asi que me da que non vou poder ir verte esta semana.Saudos amigo

Maria Vilar dijo...

Podes estar seguro de que hei mercar a revista.
Noraboa pola publicación, parece que non nos imos aburrir con Mario, hahaha.
:D un saúdo.

torredebabel dijo...

Non deixas de me sorprender!!!!!!

KIKO DA SILVA dijo...

gracias , vai ser a primeira serie que faga para adultos, estou moi ilusionado nela... eso sí aviso, non vai a ser a única, pero para desvelaros iso teredes que agardar uns meses máis.
Saúdos kiko da silva

Anónimo dijo...

Muy buena pinta. Un punto eso de usar textos supuestamente escritos por los personajes, como Delporte (¡en paz descanse!).