2.8.07

MISIÓN ILUSTRAR LA BIBLIOTECA DE PONTEVEDRA 12



Estos días el mural ha avanzado lento, ya que al hacer el arte final hay que ir más despacio porque ya hay muchas cosas terminadas y cualquier chorrete de pintura puede echar por la borda el trabajo ya realizado. Queda muy poco para terminar, aunque haya gente que ya lo ve finalizado así, pero yo creo el final de una pintura siempre corresponde al que la ha empezado, porque realmente no se termina, se abandona, y a mi mural le queda un par de días para dejarlo en la pared para siempre.

A partir de este mes tengo una nueva ayundanta, mi compañera Ana, que me va a yudar a terminar el resto de murales... porque esto no es todo...AÚN HAY MÁS!!!

MISIÓN ILUSTRAR A BIBLIOTECA DE PONTEVEDRA 12

Estes dias o mural avanzou lento, xa que ao facer a arte final hai que ir mais devagar porque xa hai moitas cousas rematadas e calquer chorrete de pintura pode botar pola borda o traballo xa realizado. Fica moi pouco para acabar, ainda que haxa xente que xa o ve finalizado asi. Pero eu creo que o final dunha pintura sempre corresponde ao que a comezou, porque realmente non se acaba, se abandona, e ao meu mural lle faltan un par de días para o deixar na parede para sempre.

A partir deste mes teño unha nova ayundanta, a miña parceira Ana, que me vai a yudar a acabar o resto de murais... porque isto non é todo...AINDA HAI MAIS!!!

5 comentarios:

FranciX dijo...

Estoy deseando ver el resto de murales. ¡Este te ha quedado cojonudo!

Vaaaale, te "está quedando" cojonudo ;-)

An dijo...

o luns ou o martes ei pasar a facerche unha visita, un saudo amigo queda xenial, tal como o tes no debuxo :)

akeno dijo...

jojojo aun hay mas...:) suerte entonces esta quedando genial...a ver si me paso en septiembre a verlo cuando empiece el nuevo curso en Bellas artes...asi empezare con buen humor para combatir a las ordas conceptualistas :) un saludo

Maria Vilar dijo...

Hola, Kiko, que tal estás?
O mural estache quedando precioso.
Encántanme as cores que utilizas e o tema é moi simpático, recórdame ó pequeno Goku cando ía de cacería.
Un saúdo e unha aperta. ^^

Anónimo dijo...

Te ha quedado sublime, cojonudo, etc.

Impacientando ver el resto.