16.10.07

CINCO EN CONSERVA , NUEVA SERIE DE LA REVISTA AMANÍACO


Acaba de salir al mercado el número 2 de la revista Amaníaco, dirigida y editada por Jordi Coll. A partir de este número publico una nueva serie: "Cinco en conserva", que narra en clave de humor la delirante y cansina vida de unos estudiantes que comparten piso con una rata llamada Tripi Maus.

Una revista llena de historietas de risa de la buena con más de 100 autores, en color y blanco y negro y por tan sólo 6 euros... vamos una ganga!!! Venga a que esperas, vete a tu librería y encárgala... que se acaba!!!

http://www.amaniaco.com/

CINCO EN CONSERVA, NOVA SERIE DA REVISTA AMANÍACO

Acaba de sair ao mercado o número 2 da revista Amaníaco, dirixida e editada por Jordi Coll. A partir deste número publico unha nova serie: "Cinco en conserva", que narra en clave de humor a delirante e cansina vida duns estudantes que comparten piso cunha rata chamada Tripi Maus.

Unha revista chea de historietas de risa da boa con máis de 100 autores, en cor e branco e negro e por tan só 6 euros... vamos unha ganga!!! Veña a que esperas, che ve á tua libraria e encárgaa ... que se acaba!!!

http://www.amaniaco.com/

1 comentario:

An dijo...

pasarei o venres pola de Kano a ver si o teñen, e o mellor avisoche para un cafe. Saudos amigo