11.1.08

MISIÓN ILUSTRAR LA BIBLIOTECA DE PONTEVEDRA 18



La cantidad de trabajo no me permite postear tanto como me gustaría, estube terminando un libro nuevo para Kalandraka (del que os hablaré en breve), una campaña para el Carnaval de Pontevedra (que se presenta mañana y os enseñaré bocetos y proceso este fin de semana), páginas de cómic para Amaníaco y Retranca, ilustraciones para proyectos futuros y tirando del carro de la revista Retranca (qué trabajo da la condenada!!!... pero que bonita me es!) y un largo etcétera de presentaciones, expos y charlas.

Bueno todo esto, más mi trabajo de humor gráfico (en La Voz y en El jueves)... sin olvidar mi dosis diaria del mural de La Biblioteca de Pontevedra. Del cual ya tengo casi terminado el 2º y os dejo unas fotos que saqué la semana pasada. Gracias la todos y todas que os pasais por mi estudio virtual a curiosear y hacer compañía.

MISIÓN ILUSTRAR A BIBLIOTECA DE PONTEVEDRA 18

A cantidade de traballo non me permite postear tanto como quixera, estiben rematando un libro novo para Kalandraka (do que vos falarei en breve), unha nova campaña para o Entroido de Pontevedra (do que vos falrei esta fin de seman, bosquexos e segredos incluidos),páxinas de banda deseñada para Amaníaco e Retranca, ilustracións para proxectos futuros e tirando do carro da revista Retranca (que choio da a condanada!!!... pero que bonitiña me é!) e un longo etcétera de presentacións, expos e charlas.

Bueno todo isto mailo meu traballo de humor gráfico (na Voz e en El jueves)... e sen esquencer a miña dose diaria de MURAL DA BIBLIOTECA DE PONTEVEDRA.
Do cal xa teño case rematado o 2º e vos deixo unhas fotos que saquei a semán pasada.
Graciñas a todos e todas que vos pasades polo meu estudio virtual a curiosear e facer compaña.

3 comentarios:

andresrguez dijo...

Que chachi está quedando.

RAVACHOL dijo...

Andan desaparenco Loros en Pontevedra, mmm andarei con ollo XDD.

Eva Vazquez dijo...

ay la leche