16.2.10

CARTEL CARNAVAL PONTEVEDRA 2010


Este año me han vuelto a encargar la campaña publicitaria del Carnaval de Pontevedra. El Carnaval de Pontevedra es muy original y en vez de enterrar sardinas que es lo típico en Galicia, aquí entierran un loro llamado Ravachol. Un loro muy mal hablado que tenía un boticario en la Plaza Peregrina. Como ya he hecho muchas campañas de Carnaval en Pontevedra este año decidí darle el máximo protagonismo a Ravachol, Por eso hice un cartel troquelado centrándome en la simbología del loro. Con un ojo mirándonos fijamente, como hacía el loro de Don Perfecto cuando la gente de la ciudad se acercaba a la Botica de la Peregrina.
Este ano volvéronme a encargar a campaña publicitaria do Entroido de Pontevedra. O Entroido de Pontevedra é moi orixinal e no canto de enterrar sardiñas que é o típico en Galicia, enterran un papagaio chamado Ravachol. Un loro moi mal falado que tiña un boticario na Praza Peregrina. Como xa fixen moitas campañas de Entroido en Pontevedra este ano decidín darlle o máximo protagonismo a Ravachol. Por iso fixen un cartel troquelado centrándome na simboloxía do papagaio. Cun ollo mirándonos fixamente, como facía o loro de Don Perfecto cando a xente da cidade achegábase á Botica da Peregrina.



Al loro Ravachol lo queman los viernes de Carnaval, la gente de Pontevedra se viste de luto y asisten llorando al entierro del pajarraco. Este año quise que el protagonista del cartel del entierro del Ravachol fuese el fuego... Y es que en el fondo el Ravachol es como el Ave Fénix, ya que lo queman pero todos los años vuelve a resurgir de sus cenizas el condenado.
Ao loro Ravachol quéimano os venres de Entroido, a xente de Pontevedra vístese de loito e asisten chorando ao enterro do paxarraco. Este ano quixen que o protagonista do cartel do enterro do Ravachol fose o lume... E é que no fondo o Ravachol é como a Ave Fénix, xa que o queiman pero todos os anos volve rexurdir das súas cinzas o condenado.


Este año como el anterior, he querido que la cartelería y los programas de mano jugasen con los mismos elementos, por eso el programa de mano es la cabeza del loro Ravachol que tiene dentro 8 cuerpos del loro con distintos disfraces: Superman, Batman, Popeye, Homer Simpson, de Gallina Azul de Feijoo... etc. Me gustaba mucho la idea de que la gente disfrazase a Ravachol a medida que leía el programa del carnaval, que va escrito por la parte trasera de los disfraces.
Si queréis haceros con algún cartel o programa podéis conseguirlo dirigiéndoos al Concello de Pontevedra. FELICES CARNAVALES A TODOS!!!
Kiko Da Silva
Este ano como o anterior, quixen que a cartelaría e os programas de man xogasen cos mesmos elementos, por iso o programa de man é a cabeza do loro Ravachol que ten dentro 8 corpos do papagaio con distintos disfraces: Superman, Batman, Popeye, Homer Simpson, de Galiña Azul de Feijoo... etc. Gustábame moito a idea de que a xente disfrazase a Ravachol a medida que lía o programa do entroido, que vai escrito pola parte traseira dos disfraces. Se queredes facervos con algún cartel ou programa podedes conseguilo dirixíndovos ao Concello de Pontevedra. FELIZ ENTROIDO A TODOS!!!
Kiko da Silva

3 comentarios:

An dijo...

Xa cho dixen no seu momento...quedouche caralludo, inda que o de mán non cho vira. Saúdos e apertas, agardo que todo este ben

infame & co dijo...

que bonito

Unknown dijo...

Genial como te quedo el programa. Me encantan tus ilustraciones para Kalandraka. Sobre todo el ¿Que cuentan de las ovejas para ir a dormir?